Na’uzubillah!PENGENDALI PAGE MURTAD BEKAS PELAJAR TERBAIK MRSM

Ahad 22 Rabiulakhir 1435/23 Februari 2014
Editor by Wilhelmina

FortunaMedia.com |PENGENDALI PAGE MURTADS IN PANTAI TIMUR JULI JALALUDIN MERUPAKAN PELAJAR MRSM TERBAIK SPM TAHUN 90-AN.

Siapa sangka pemilik page yang menghina Allah dan menyelar Nabi Nuhammad SAW merupakan pelajar melayu Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) yang cemerlang suatu ketika dulu.

Di mana silapnya?Kenapakah hatinya itu jauh dari hidayah? Kenapa akalnya  yang genius tidak dapat membantu? Memang Iman tak dapat diwarisi.Tetapi kita jangan cepat mem-vonis,!

Berkemungkinan dia  jadi korban pemurtadan agama terancang Asia Tenggara dimana mereka guna taktik strategi ;”pertama mereka cari mangsa dengan mengkaji latar belakangnya .lalu mengantar lelaki berjiwa ‘casanova’ untuk mem-pacarinya terus berusaha dihamilkan dan kahwin..

Mula-mula lelaki pura-pura masuk Islam setelah beberapa ketika sang lelaki menyatakan keluar agama Islam atau menyatakan tidak pernah memeluk Islam”

Kerana menutup malu gadis sang korban rela murtad dan berkahwin dengan lelaki tersebut

Inilah yang baru-baru ini terjadi kepada pelakon sinetron terkenal Indonesia ‘Asmirandah yang dijebak oleh pacarnya  Jonas Rivanno yang asalnya seorang Kristian dan memeluk islam.kemudian mereka bercadang untuk membatalkan perkahwinan kerana Jonas kembali ke agama asalnya.

Berikut maklumat pemilik page Murtad In Pantai Timur – MPT itu:

id: 1452759477
name: Juli Jalaludin
first_name: Juli
last_name: Jalaludin
gender: female
locale: en_US
username: juli.jalaludin
Juli Jalaludin

***

PAGE  Murtad TERBARU di Kelantan,

 

Selain mendakwa dirinya kafir kerana sudah murtad, pemilik sebuah akaun Facebook (FB) dikenali sebagai Murtads in Pantai Timur (MPT) turut biadab apabila mengatakan Allah SWT tidak wujud serta mengeji Nabi Muhammad SAW.
Innalillaahi Wainna IlaihiRaajiun,!

 

 

Itu antara pos pengendali FB berkenaan yang mendapat kecaman hebat orang ramai yang mahu laman itu segera ditutup, namun tidak diendahkan pemiliknya malah mencabar pihak terbabit melaporkan perkara itu kepada pihak berkuasa serta akhbar termasuk Harian Metro.

 

 

Berdasarkan pemerhatian Harian Metro, laman memperjuangkan murtad di negeri Darul Naim, Darul Iman dan Darul Makmur sebagai motonya, baru dimulakan pada 12 Februari lalu dan sehingga kini sudah mengumpul lebih 2,000 ‘likes’.

 

 

Malah dalam satu pos, pemilik akaun terbabit turut menyatakan ‘Majulah Murtad untuk Pantai Timur’ dan mendakwa penganut agama Islam adalah bodoh.

 

 

Hampir keseluruhan pos pemilik FB biadab itu adalah provokasi kepada umat Islam dan menggunakan loghat Pantai Timur dalam tulisannya.

 

 

Pemerhatian juga mendapati, pemilik FB berkenaan mendakwa dia adalah anak jati Kelantan dan sudah murtad serta memperkenalkan diri sebagai Che Awe Donde atau Pok Nik.

 

 

Katanya, memandangkan usia sudah meningkat dan tua selain mempunyai ilmu tinggi, dia sedar Islam yang dianuti selama ini sebenarnya adalah agama palsu.

 

 

Pemilik FB berkenaan turut mendakwa semakin tinggi belajar mengenai agama, baru diketahui Islam adalah agama bodoh dan dia kini berjuang untuk murtad.

 

 

Menurutnya, dia akan berjuang menyedarkan masyarakat Islam bahawa agama rekaan Nabi Muhammad akan dihapuskan dari muka bumi Kelantan.
(dipanggilnya Nabi Muhammad SAW dengan gelaran yang menjijikkan-saya tak sanggup menulisnya;wilhelmina)

pelbagai sumber

One comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s